Nemulțumire maximă a primarului Brăilei, Viorel Marian Dragomir, în legătură cu atitudinea personalului de la dispeceratul Electrica pe perioada viscolului, dar și în zilele următoare. Primarul spune că zile la rând nu a răspuns nimeni la telefonul dispeceratului, pentru a da cetățenilor informații cu privire la avariile care au apărut pe rețea și o estimare a timpului necesar pentru remedierea acestora.
El a condamnat atitudinea angajatelor de la dispecerat, spunând că acestea nu au ignorat apelurile clienților rămași fără curent electric doar când a fost ultimul viscol, ci este o adevărata practică: „Oamenii nu sunau la Electrica ca să vadă ce face operatoarea sau pentru că nu aveau cu cine vorbi acasă, sunau la Electrica pentru că aveau o problemă reală. Și-ar fi dorit acei oameni să altfel de la Electrica că sunt echipe, unde lucrează acele echipe, cât va mai dura – că dura o oră, că dura 4 ore, că dura o zi întreagă. Dar doamnele de la Electrica și-au închis telefoanele. Pentru Electrica și pentru acele doamne de la call center este foarte ușor să arunce motanul și să-și odihnească fundurile pe scaun, în loc să răspundă la telefon și să spună oamenilor cât mai durează până când va veni energia electrică și la ei acasă”.
Marian Dragomir este nemulțumit și de faptul că atunci când răspund, totuși, la telefon, în perioade în care nu sunt fenomene meteo deosebite, persoanele de la dispecerat îi dezinformează pe brăilenii care sesizează probleme la rețeaua de furnizare a energiei electrice: „Când nu este iluminat pe o stradă și sună oamenii să reclame acest lucru, le spun să sune la Primărie. Pentru că acele doamne de la call center nu știu nici la ora actuală că rețeaua de iluminat public și stâlpii aparțin Electrica și nu Primăriei”.